Istanbul - un oras minunat
  Impresii din vacanta Istanbul - un oras minunat

Publicat la: 2014-12-28 de

In vara anului 2012 am vizitat orasul Istanbul - partea europeana si a fost minunat. Era deja seara cand am ajuns in zona hipodromului, la Moscheea albastra si Muzeul Sfanta Sofia, care a fost moschee incepand cu 1453 pana in anul 1934, iar inainte de 1453 a fost centrul credintei crestine timp de aproape 1000 de ani). Era foarte multa lume, cum se zice, daca aruncai banul nu avea unde sa cada, dar de o curatenie perfecta.

Cand am intrat in interiorul Muzeului Sf. Sofia, printre alte minuni am ramas profund impresionat cand am vazut pe pereti chipul (icoanele) Domnului nostru Iisus, al Maicii Domnului cu pruncul, dar si al altor sfinti pictati, mai bine zis executati in fir de aur acum mai bine de 1500 de ani. In zilele noastre, picturi de acest gen se mai vad numai in bisericile crestin ortodoxe.

Este o zona turistica care merita sa fie vizita, oamenii sunt minunati (hoteluri, magazine, piete, strazi). Chiar am avut impresia ca romanii sunt chiar simpatizati aici, este liniste, nu am avut probleme nici noaptea si am mers pe jos o distanta de 3 statii de tramvai pe la ora 1 noaptea.