Poveste de vacanta, impresii din vacanta ta, povesti din vacanta, povestea ta de vacanta
Impresii din vacanta

Adauga poveste
O vacanta neuitata

Publicat la: 2016-02-10 de Dana Cluj

Buna tuturor. Vacanta mea in Breda a fost in 1993 - amintirile mele sunt la fel de proaspete ca si atunci. Pe vremea aceea se mergea doar cu...

Un gust amar

Publicat la: 2016-01-16 de SimonaS

Intrebarea articolului era daca am fost in Toledo respectiv in sinagoga Santa Maria de Alba. DA am fost ...dar am iesit din sala sinagogii imediat....

Haos :)

Publicat la: 2015-12-14 de Laurentiu

In aceasta piata mi-am petrecut jumatate din concediu. In prima faza mi s-a parut foarte neprietenoasa aceasta zona, dar dupa ce m-am...

Lycabettus Hill

Este un obiectiv pe care nu trebuie sa-l ratati daca ajungeti in Atena. Privelistea pe care o s-o gasiti este magnifica. Se ajunge foarte...

National Garden

Publicat la: 2015-12-14 de Laurentiu

Merita sa va opriti macar o ora sa va relaxati in acest parc. O multime de plante, o minirezervatie de animale si pasari, liniste.....

Piata Omonia

Realitatea acestui loc nu are nicio asemanare cu numele pietei. Este o zona din care multi greci au plecat si au lasat locul emigrantilor,...

Pacat de acest oras!

Publicat la: 2015-12-11 de Laurentiu

Am vizitat Atena in periada 19-22.11.2015, pasionat fiind de cultura greaca. Am ajuns cu avionul, iar transferul de la aeroport in oras l-am facut...

Senzational

Cum am scris si in titlul povestii, Acropole este un loc senzatioanal! Pentru mine personal era locul pe care doream cel mai mult sa-l vizitez....

Orasul bicicletelor albe

Publicat la: 2015-06-04 de Chirila Andreia

Valencia m-a uimit nu numai prin arhitectura cladirilor ci si prin comemorarea biciclistilor decedati in urma coleziunii cu masinile. In...

Kefalonia, o insula inca nu foarte promovata insa atat de frumoasa

Publicat la: 2015-02-12 de Andrei Beldiman

Pasii si oportunitatile m-au purtat catre insula Kefalonia, aflata in Marea Ionica, la nord de Zakynthos si la sud de Lefkada, timp de doua sezoane...

L from Lovely London

Publicat la: 2015-02-08 de Andrei Beldiman

Salut tuturor. De foarte mult timp imi doream sa ajung in Londra si in sfarsit anul trecut am bifat si aceasta atractie turistica de pe lista mea....

Istanbul - un oras minunat

Publicat la: 2014-12-28 de Mihai Raduta

In vara anului 2012 am vizitat orasul Istanbul - partea europeana si a fost minunat. Era deja seara cand am ajuns in zona hipodromului, la Moscheea...