Astazi Muzeul National al Taranului Roman implineste 23 de ani de la refondarea sa, lansand o aplicatie iOS, prin care persoanele interesate vor putea vedea in timp real noutatile si calendarul de evenimente. Aplicatia va fi lansata la ora 18.00 la Clubul Taranului, in colaborare cu agentia de publicitate Draftfcb. Initial, optiunea va fi disponibila doar pentru terminale mobile care folosesc sistemul de operare iOS si poate fi descarcata gratuit din AppStore.
„Ideea pentru aplicatia MNTR a venit in mod natural – aveam deja o simpatie pentru Muzeul Taranului Roman, pentru ca MNTR a devenit si un hub cultural, ba chiar un loc de hangout. Este un muzeu care tine pasul cu mediile noi. Pe langa turul virtual al muzeului, aplicatia MNTR vine ca o completare a prezentei Muzeului National al Taranului Roman in mediul digital”, sustine Andrei Mihailescu, Copywriter Draftfcb.
Din interfata aplicatiei, personalizata cu motive traditionale romanesti, utilizatorii pot accesa doua sectiuni principale: Muzeu si Evenimente. Prima sectiune contine informatii istorice, dar si date utile precum adresa, programul sau pretul biletelor, iar sectiunea Evenimente contine un calendar mereu actualizat al proiectiilor de filme, concertelor, lansarilor de carte si altor evenimente gazduite de Muzeul Taranului.
Aplicatia va fi promovata printr-o campanie media OOH si indoor neconventionala. Pe panouri vor fi montate covoare lucrate manual al caror model formeaza un QR Code. QR Code-ul trimite catre link-ul din Appstore de unde se poate lua aplicatia.
„Lucrate manual, explorate digital este ideea care surprinde esenta campaniei dezvoltate pentru Muzeul National al Taranului Roman – un amestec intre vechi si nou care s-a materializat prin covoare traditionale cu modele care formeaza un QR Code cu link-ul catre aplicatie”, explica Claudiu Dobrita, Creative Director Draftfcb.
Scanarea codului QR poate returna doua variante de raspuns: pentru utilizatorii de iPhone, aceasta va deschide pagina noii aplicatii MNTR din AppStore, care poate fi descarcata si instalata, in timp ce posesorii altor tipuri de smartphone vor putea accesa o pagina pentru mobil dedicata Muzeului Taranului.
Echipa care a lucrat la proiect a fost formata din: Claudiu Dobrita (Creative Director), Catalin Rulea (Head of Art), Andrei Mihailescu (Copywriter), Adrian Rosu (Art Director), Sorin Tofan (Art Director), Valentin Milcoveanu (Prepress Layoutist), Cristian Erbasu (Graphic Designer), Marian Csosz (Senior Production Executive), Cristina Badea (Account Director), Flavia Marin (Account Manager), Laura Blebea (Account Executive), Liliana Tiu (Media Manager).
Dupa lansarea aplicatiei, la ora 20:00, Vasile Dinu si Taraful de la Marsa vor sustine un concert. Intrarea este libera.
Sursa: Travel Europa
Sursa foto: despreromania.com
„Ideea pentru aplicatia MNTR a venit in mod natural – aveam deja o simpatie pentru Muzeul Taranului Roman, pentru ca MNTR a devenit si un hub cultural, ba chiar un loc de hangout. Este un muzeu care tine pasul cu mediile noi. Pe langa turul virtual al muzeului, aplicatia MNTR vine ca o completare a prezentei Muzeului National al Taranului Roman in mediul digital”, sustine Andrei Mihailescu, Copywriter Draftfcb.
Din interfata aplicatiei, personalizata cu motive traditionale romanesti, utilizatorii pot accesa doua sectiuni principale: Muzeu si Evenimente. Prima sectiune contine informatii istorice, dar si date utile precum adresa, programul sau pretul biletelor, iar sectiunea Evenimente contine un calendar mereu actualizat al proiectiilor de filme, concertelor, lansarilor de carte si altor evenimente gazduite de Muzeul Taranului.
Aplicatia va fi promovata printr-o campanie media OOH si indoor neconventionala. Pe panouri vor fi montate covoare lucrate manual al caror model formeaza un QR Code. QR Code-ul trimite catre link-ul din Appstore de unde se poate lua aplicatia.
„Lucrate manual, explorate digital este ideea care surprinde esenta campaniei dezvoltate pentru Muzeul National al Taranului Roman – un amestec intre vechi si nou care s-a materializat prin covoare traditionale cu modele care formeaza un QR Code cu link-ul catre aplicatie”, explica Claudiu Dobrita, Creative Director Draftfcb.
Scanarea codului QR poate returna doua variante de raspuns: pentru utilizatorii de iPhone, aceasta va deschide pagina noii aplicatii MNTR din AppStore, care poate fi descarcata si instalata, in timp ce posesorii altor tipuri de smartphone vor putea accesa o pagina pentru mobil dedicata Muzeului Taranului.
Echipa care a lucrat la proiect a fost formata din: Claudiu Dobrita (Creative Director), Catalin Rulea (Head of Art), Andrei Mihailescu (Copywriter), Adrian Rosu (Art Director), Sorin Tofan (Art Director), Valentin Milcoveanu (Prepress Layoutist), Cristian Erbasu (Graphic Designer), Marian Csosz (Senior Production Executive), Cristina Badea (Account Director), Flavia Marin (Account Manager), Laura Blebea (Account Executive), Liliana Tiu (Media Manager).
Dupa lansarea aplicatiei, la ora 20:00, Vasile Dinu si Taraful de la Marsa vor sustine un concert. Intrarea este libera.