23.000 de vizitatori au trecut pragul editiei de primavara a Targului de Turism al Romaniei gazduit de Romexpo intre 16 si 19 februarie, in crestere cu 5% fata de editia precedenta!
Targul de Turism al Romaniei este cel mai mare eveniment autohton dedicat industriei iar bilantul editiei de primavara arata inca o data oportunitatea organizarii unui asemenea eveniment pentru revigorarea turismului intern, dar si pentru promovarea turismului international.
Peste 270 de agentii de turism si tour-operatorii din 15 tari (Austria, Bulgaria, Croatia, Egipt, Federatia Rusa, Grecia, Israel, Moldova, Palestina, Polonia, Republica Ceha, Republica Dominicana, Romania, Turcia si Ungaria) au stat la dispozitia vizitatorilor pentru a crea impreuna cu acestia vacante personalizate in functie de bugetul si preferintele fiecaruia.
De asemenea, targul a beneficiat de participarile oficiale ale Bulgariei, Greciei, Israelului, Marocului, Republicii Moldova, Palestinei si Turciei.
In cadrul Targului de Turism au fost prezentate oferte pentru toate buzunarele si preferintele, nu au lipsit pachetele pentru pasionatii de turism cultural, turism de tratament, rural sau de business, dar si pentru cei entuziasmati de croaziere, destinatii exotice si turism de aventura si au fost dezvaluite destinatiile anului 2017.
Romexpo, partenerii sai si agentiile de turism au acordat o atentie deosebita turismului romanesc. Vizitatorii si-au putut achizitiona calatorii in Maramures, in Bucovina, in tinuturile unice ale Harghitei si Covasnei, drumetii prin Apuseni, excursii in Delta Dunarii sau pachete pentru petrecerea vacantei de vara pe litoralul Marii Negre.
Romania dispune de un potential turistic bogat si variat iar vanzarile pentru destinatii romanesti prin agentiile de turism sunt in crestere. De aceea, prin intermediul Targului de Turism, Romexpo a incurajat reprezentantii administratiilor locale sa prezinte publicului larg frumoasele meleaguri romanesti. Zonele turistice din Romania au fost reprezentate la targ prin Consilii Judetene din Arad, Bistrita, Brasov, Braila, Buzau, Cluj, Dambovita, Harghita, Hunedoara, Maramures, Neamt, Satu-Mare, Sibiu, Suceava si Timis.
Editia de primavara a Targului de Turism al Romaniei si-a dorit sa stimuleze turismul intern, reprezentanti ai oraselor Amara, Bistrita, Covasna, Fagaras, Mangalia, Mehedinti, Oradea, Piatra-Neamt, Satu-Mare, Sibiu, Targu-Neamt, Targoviste, Techirghiol si ai comunelor Turia, Molivisu si Miroslava prezentand vizitatorilor obiceiuri si traditii specifice zonei din care provin.
Succesul editiei de primavara este accentuat si de faptul ca au fost achizitionate mii de vacante atat in tara, cat si in strainatate. Premiere la editia de primavara a Targului de Turism 2018 Editia de primavara a Targului de Turism se va desfasura in 2018 intre 1 si 4 martie. Romexpo si partenerii targului au luat decizia organizarii editiei in luna martie, in urma consultarii cu agentiile interne si internationale de turism, pentru a corela perioada desfasurarii cu aprobarea bugetelor locale, astfel incat participarea la evenimentul expozitional sa poata fi sustinuta financiar, dar si pentru a nu se suprapune cu alte targuri de profil din regiune. Astfel, agentiile locale sau internationale de turism care doresc vor putea lua parte la toate manifestarile expozitionale importante din domeniu.
Targul de Turism al Romaniei, editia de primavara 2018, se va desfasura in premiera intr-unul din noile spatii expozitionale pe care Romexpo le va inaugura in toamna anului 2017, si anume in Pavilionul B2.
Pavilioanele B fac parte dintr-un ambitios program de dezvoltare si modernizare a Centrului Expozitional Romexpo, reprezentand spatii ideale pentru organizarea si gazduirea de evenimente de talie internationala.
Editia de primavara 2018 va aduce o noua abordare in ceea ce priveste promovarea turismului intern si international, atat din punct de vedere al organizarii spatiului expozitional, cat si in ceea ce priveste ponderea ofertelor pentru petrecerea vacantelor in Romania, mai ales ca destinatiile turistice din tara noastra concureaza cu succes cu destinatiile cele mai populare din Bulgaria, Grecia, Spania sau Italia, de exemplu.
Romexpo pregateste editia de toamna a Targului de Turism 2017 Targul de Turism al Romaniei este o manifestare expozitionala pe care Romexpo o organizeaza bianual. Compania pregateste deja editia de toamna care va avea loc intre 16 si 19 noiembrie 2017 si care va da startul celor mai bune oferte pentru vacantele din timpul sarbatorilor de iarna.
Pentru a incuraja companiile sa pregateasca din timp ofertele pentru pasionatii sporturilor de iarna sau, dimpotriva, pentru iubitorii destinatiilor exotice in perioada Revelionului, Romexpo mentine la editia de toamna 2017 acelasi conditii de participare si aceleasi tarife ca la editia precedenta organizata in toamna anului 2016. Turismul este un contributor important la economia tarii si, de aceea, Romexpo depune toate eforturile necesare pentru incurajarea si promovarea domeniului, si in special a agentiilor si a touroperatorilor autohtoni.
Pentru mai multe detalii despre Targul de Turism al Romaniei, contactati Departamentul de PR si Comunicare al Romexpo: pr@romexpo.ro.