Numai in primele noua luni ale anului 2012, suma cheltuita de romani pentru cumparaturi on-line a fost de 142,6 milioane euro, arata datele furnizate de PayU. Fata de anul trecut, vanzarile magazinelor on-line de cupoane de reduceri au inregistrat o crestere cu 106%, iar magazinele de cadouri, au obtinut o crestere cu 62%. Corelat cu cresterea bugetelor alocate cadourilor, s-a observat un trend crescator in randul romanilor de a inlocui cadourile clasice cu experiente, precum servicii de infrumusetare, excursii sau diverse sporturi extreme.
Anul trecut pe piata ofertelor de turism din tara noastra a aparut un nou concept. Pentru a achizitiona experiente romanii apelau la site-urile de reduceri, companii care ofera experiente individuale, sau direct la centrele prestatoare sau intermediare precum agentiile de turism. Cu ajutorul acestui nou concept, experientele se incorporeaza intr-un produs tangibil care vine impreuna cu beneficiul de a putea alege dintre zeci de variante, activitatea preferata.
Happybox a selectat cele mai interesante 400 de experiente din tara, intr-o gama de sapte cutii cadou, oferindu-le astfel serviciilor caracteristica de tangibilitate. Acestea sunt: Relax&Beauty, Sport&Fun, Aventura, Invitatie in Oras, Experiente Diverse, Sejur in Doi si Escapada de Lux. Sunt organizate in functie de tematica experientelor incluse si de pretul acestora, acumuland peste 400 de activitati, la alegere, din Bucuresti si din tara. Fiecare cutie contine o brosura, in care sunt prezentate experientele propuse si locatiile partenere, si un voucher care se va folosi ca metoda de plata. Preturile cutiilor variaza intre 60 si 400 de lei.
Cutiile cadou pot fi cumparate on-line de pe site-ul www.happy-box.ro, dar si din magazinul propriu, aflat in centrul Bucurestiului, pe Bulevardul Dimitrie Cantemir 15A.