Peste exact sapte zile, lumea fascinanta a turismului se intalneste sub acelasi acoperis pentru a-si prezenta ofertele early-booking, last minute, pachetele turistice estivale, propunerile de city-break, dar si pachetele family sau senior. Editia de primavara a Targului de Turism al Romaniei isi va deschide portile la Romexpo, intre 25 si 28 februarie 2016.
Vizitatorii vor putea sa isi aleaga vacanta dintre sutele de destinatii autohtone, europene sau exotice pe care firmele expozante le vor prezenta. Concret, vor fi prezente companii din 15 tari: Albania, Bulgaria, Croatia, Egipt, Grecia, Israel, Italia, Moldova, Palestina, Polonia, Romania, Serbia, Spania, Turcia si Ungaria. De asemenea, targul va reuni 281 de firme care vor participa in calitate de expozanti si co-expozanti.
Nu vor lipsi nici ofertele early-booking, last minute, de pachetele turistice de pe litoralul romanesc, grecesc sau bulgaresc pentru vara acestui an, de city-breakurile in marile capitale europene, de ofertele pentru petrecerea lunii de miere si reducerile pentru destinatii exotice in voga precum Republica Dominicana, Maldive, Thailanda, Bali sau Seychelles.
Promovarea turismului romanesc este, ca de fiecare data, o componenta importanta a targului. Organizatorii editiei de primavara a Targului de Turism si-au indreptat atentia catre iubitorii de vacante pe frumoasele meleaguri romanesti, punand la dispozitia vizitatorilor oferte pentru calatorii in Maramures, circuite la Manastirile din Moldova, la cetatile din Transilvania sau drumetii prin Apuseni.
Nu trebuie ratate nici ofertele pentru litoralul grecesc, o destinatie care ramane si anul acesta in topul locurilor de vacanta potrivite pentru iubitorii de plaje retrase sau, dimpotriva foarte animate, pentru grupurile de prieteni in cautare de aventura si buna-dispozitie, pentru perechile de indragostiti sau pentru familiile care doresc cateva zile de relaxare!
Targul de Turism al Romaniei este organizat si gazduit de Romexpo, bianual, primavara si toamna, cu sprijinul Camerelor de Comert si Industrie din Romania, al Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism din Romania (ANAT), in calitate de partener strategic, si al Organizatiei Patronale a Turismului Balnear din Romania (OPTBR), al Federatiei Patronatelor din Turismul Romanesc (FPTR) si al Asociatiei Nationale de Turism Rural, Ecologic si Cultural (ANTREC).