Google a decis sa ne promoveze, astazi, brandul Dracula, iar reclama este foarte apreciata de catre Federatia Patronatelor din Turism si Servicii (FPTS). Potrivit reprezentantilor Federatiei, reclama il trimite pe celebrul personaj pe ecranele a circa 1,5 miliarde de utilizatori ai paginii de web.
"Logo-ul de astazi de pe pagina de pornire de la Google, care sarbatoreste ziua de nastere a scriitorului irlandez Abraham Stoker, este o trimitere implicita spre Transilvania, adica spre Romania, prin intermediul legendei Dracula. Este o dovada a potentialului imens al acestui personaj care fascineaza in continuare milioane de oameni din intreaga lume si care reapare in diverse ocazii la nivel global, afirmandu-si puterea de brand unic si irepetabil", sustine Dan Matei Agathon, presedintele FPTS.
Agathon mai spune ca tara noastra nu va avea niciodata un brand turistic mai puternic decat cel al lui Dracula si ca ar fi nevoie de PIB-ul tarii pe un an de zile pentru a face o promovare similara cu cea care i se face, gratis, anual acestei legende: "Nu ne vom permite niciodata sa investim in promovarea noastra turistica la nivelul la care se investeste in Dracula la nivel mondial si atunci ar trebui doar sa ne asociem cu legenda sa si sa aducem turistii pe urmele sale de poveste, acolo unde imaginarul se intalneste cu istoria".
Reprezentantii FPTS considera ca ar trebui sa luam in serios asocierea noastra ca brand turistic cu personajul Dracula, daca vrem sa profitam de cei 1,5 miliarde de vizitatori ai Google care vor vedea descrierea vizuala a povestii respective. Puteti citi povestea AICI.